Področje, ki vpliva na vsakdan B2C odnosov.

Varstvo potrošnikov

Varstvo potrošnikov je razmeroma novo področje, ki se je razvilo na ravni EU, Slovenija pa ga je, kot ena izmed članic, prenesla v svoj pravni red. Zakon o varstvu potrošnikov in Zakon o varstvu potrošnikov pred nepoštenimi poslovnimi praksami, sta ključna akta, ki ga urejata.

Varstvo potrošnikov obsega omejitve za podetja (kot npr. prepoved določenih poslovnih praks, ki se štejejo za nepoštene), pogosto pa podjetjem nalaga dodatne obveznosti. Sem spadajo tako obveznosti po zagotavljanju določenih dodatnih informacij za potrošnika kot tudi nudenje posebnih pravic, namenjenih izključno potrošnikom – najbolj znana takšna pravica je pravica do odstopa od pogodbe pri naročilih preko spleta.

Varstvo potrošnikov kot posebno področje prava, predstavlja nemalo izzivov in od podjetja zahteva jasna in razumljiva pravila poslovanja s potrošniki.

Imate spletno trgovino? Bi vaši splošni pogoji poslovanja prestali inšpekcijski pregled?

Kontaktirajte nas!

Na naši spletni strani vam brezplačno ponujamo obrazec Hitri pregled postopka spletnega nakupa, s katerim lahko preverite zasnovo nakupnega procesa v vaši spletni trgovini.

Obrazec prejmete tako, da v spodnje polje vpišete vaš e-poštni naslov. Nanj se bo poslala e-pošta s priponko samoocene.

 

Vprašalnik s samooceno je v izdelavi in bo v kratkem na voljo na naši spletni strani

 

Ste ga že preizkusili?

Pošljite nam rezultat na ana@consilium.si, mi pa vam bomo na podlagi vaših rezultatov pripravili 100% vam prilagojeno ponudbo za ureditev področja.

Dodatne informacije so vam na voljo na:

Nasvete s področja varstva potrošnikov pa najdete tudi v naših (aero)dinamičnih novicah.